Helgen som gått..

Ja så var ytterligare en helg över.
Har gått fort, fort men vi har även fått mycket gjort här hemma!

Igår så åkte vi in till stan vid elva för att träffa min mamma och pappa som var på besök över helgen. Gick runt på Haga julmarknad som var lite sisådär i år enligt mig. Sen gick vi runt i vad som kändes som hela stan innan vi till slut åt sen lunch på murveln inne i nordstan. Helt ok, har ju aldrig vart där innan.

På väg hem gick vi förbi hm där jag köpte ett par tofflor som ska med till bb och sedan även till apoteket där vi köpte miniförpackningar med schampo och sånt där samt lite salvor och så till bebisen. Även värktabletter följde med hem. Kan ju vara bra att ha efter förlossningen kan jag tänka mig. Om man nu får ta ipren när man ammar!?

Väl hemma kollade vi på film, åt spaghetti carbonara och bara myste resten av kvällen. Skönt med en lugn kväll hemma!

Idag så har vi vart iväg och köpt nya skor till Mattias då hans hade gått sönder och så var vi hos en kompis på adventsfika. Riktigt mysigt då det var ett tag sedan vi sågs sist. Fick även en jättefin filt till bebisen av dom=)

Efter det åkte vi till Ikea för att köpa lite trådbackar och åkte sen hem och organiserade iordning hela vindsförrådet. Det  såg verkligen ut som hej kom och hjöp mig, men nu är det superfint! Har en hel del kvar att slänga men nu är det iaf iordning och vi har gått igenom alla kartonger och sånt som har stått där sedan vi flyttade in. Vilket ju snart är ett helt år sedan!

Imorgon är det dags för ytterligare ett besök hos barnmorskan och sen ska jag in till stan och hälsa på jobbet!

Hörs imorgon med andra ord!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0