Fredag!

Ja om en dryg timme bär det av in till Scandinavium för att gå på OnStage med Mattias jobb. Först är det välkomstdrink (=vatten för min del) sedan 3 rätters middag signerat Leif Mannerström och ca 22.00 börjar showen med artister som Charlotte Perelli och Babben Larsson. Blir intressant iaf..

Har vart och inhandlat en klänning dagen till ära. Ska även ha den på imorgon då vi ska på jättefest. Är faktiskt en gravidklänning men det skiter jag i. Den sitter perfekt och är jätteskön och snygg så det får gå ändå. Går ju alltid att sälja sen om det skulle vara så.. Trevligt med spets också som ju tydligen ska vara så modernt nu..

Förkylningen är lite bättre men jag är snuvig så aldrig förr. BLir intressant att se om man känner nån smak vid middagen.. We´ll see=)

Hoppas ni alla får en trevlig kväll! Kramar

I nya klänningen v.37 Nya klänningen v.37 Egobild.. Utan blixt.. Jag.. med blixt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0