Dagens..

Ja pust och stånk så var man nyss hemkommen igen..=)  Har haft en heldag på stan där jag först var hemma hos Maria i Haga och åt mkt god rysk mat och drack massa te. SEn så vart det direkt vidare till Valand där jag mötte upp Johanna och hennes två pojkar Robin och Ville. Ville var bara så himla söt och man längtar ju inte mindre efter sin egen bebis när man ser alla andras runt omkring. Nu var han ju iof 7 månader och kanske ingen bebis direkt längre men så fin ändå=) Tack för idag flickor iaf!
Sen gick jag in en snabbis på Konsum Avenyn och fick köpte lite grejer till middagen ikväll.
Tänkte göra köttgryta och ugnsstekt minipotatis. Passar bra såhär när det är lite ruggigt och blött ute.
Vart hr vintern genetligen gått och gömt sig? Jag gillar ju snö och kan knappt vänta tills den första kommer och hälsar på=)

Resten av kvällen tillbringas nog hemma i soffan med Mattias. Han jobbar fram till åtta nånting så det blir nog bäst med en lugn kväll. Imorgon ska vi nog gå och klippa oss och sen bara vara hemma. Känner att jag har haft så himla fullt upp den här veckan så det kan behövas lite vila. Stress är ju aldrig bra!

Vad ska ni göra i helgen?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0