Åter..

Ja så har snart hela den här dagen också gått en förbi. Har fått fixat iordning litens garderob idag. Köpte sådana där trådbackar och ställning på Ikea igår och de går perfekt in i ena garderoben här hemma som är till för att hänga grejer i. Ska fota och så när jag har lagt i alla kläder och så.

Sen så har jag satt upp adventsljusstakar i fönsterna. Kunde inte låta bli och det är såå himla mysigt!

Och så till sist så har jag städat sen jag gick upp imorse i stort sett. Helt sjukt hur det kan bli smutsigt och dammigt så fort. Städade senast i måndags..
Är det förresten möjligt att en dammsugare går sönder av att dammpåsen blir för full? för det verkar inte bättre än att våran har gått kaputt. Och till det så kan jag inte hitta kvittot. Har inte ens haft den jäkla dammsugaren i ett år.. Och dyr var den=(

Men men, man ska inte klaga för mycket. Har älsklingen hemma fastän han egentligen skulle vart iväg idag och det är ju inte fy skam. Och så har vi äntligen en fungerande tvättmaskin i hushållet som redan har hunnit användas 5 ggr sedan igår..=) Underlättar verkligen i vardagen.

Imorgon blir det ytterligare en hektisk dag då jag ska fixa med först en kompis som bor i England och sen en annan som bor i Västerås. Får väl se när man är hemma igen.

Sen blir det en lugn helg. Skulle ha åkt ner till Skåne och hälsat på Katja och Lucas men vi har inte fått tag på kattvakt, Mattias ska kanske jobba på lördag och så har han sin första bandymatch på söndag. Inte direkt läge med andra ord. Får väl se om vi hinner ta oss ner innan bebis kommer men som det är nu verkar det rätt kört..

Iaf så ska jag hoppa in i duschen och sen få i mig nån mat. Hoppas ni får en bra kväll! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0