Vilken dag!

Ja herregud vilken dag. Är helt slut nu kan jag lova!

Har vart runt en del precis som vanligt. Hittade restaurangcheckar på Ikea när jag städade häromdagen som vi utnyttjade idag på lunch. Sen fick vi köpt lite mer gips till min magavgjutning men det räckte ändå inte så det får bli mer imorgon. Sen köpte vi guldfärg som vi ska spraya magen med när den är klar!

När vi väl kom hem igen trötta och så så upptäckte vi något inte alldeles för mysigt. Romeo (vår katt) har i några dagar varit lite lös i magen och så men idag har det nog eskalerat då vi kom hem  till en lägenhet full med bajsfläckar. Han har fått diarée som han går och kletar av överallt iom att han är så långhårig så har det ju fastnat i pälsen. Så vi har precis duschat av honom, något som INTE uppskattades vill jag lova. Har några rejäla klösmärken på axeln bla. Men det blir nog bra. Nu ligger han och trycker och tvättar sig under soffan i bebisrummet. Och är nog lite arg på oss, men det får man ta.

Så nu blir han utan mat i ett dygn och sen blir det specialdiet för att få bukt på magen. Ska även ringa till veterinären imorgon och kolla med dom hur vi ska göra.

Ska strax ställa mig med middagen som kom lite på efterkälken iom kattbesvären. Blir falsk pepparbiff med ris till. Smaskens!

Bilder kommer som sagt lite senare, magen har sjunkit mycket nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0