Tråkdag..

Ja idag känner jag mig ungefär lika grå och trist som det ser ut att vara utanför fönstret. Vart är min vita vinter? Vill ju ha det sådär riktigt kallt med lite lagom snö på marken och höra det där sköna knakande ljudet när man är ute och går..

Imorgon är det bf. Känns ju helt sjukt. Men jag gissar minst 7 dagar över tiden bara för att jag inte vill ligga på sjukhus över julen.. Så med vår vanliga tur är det precis så som det kommer att bli!

Idag är ytterligare en lugn dag. Har käkat lunch på torget och ska snart dansa runt en sväng här med dammsugaren. Vill hålla lägenheten fräsch ifall det skulle starta snart. Vill ju inte komma hem till en dammig och stökig lägenhet minsann. Har ju ändå inte så mycket annat för mig.
Men när Mattias kommer hem idag ska vi gå ut och gå en promenad. Måste få lite frisk luft i lungorna. Inte bra att sitta inne jämt.

Imorgon ska mammsen komma på besök och på eftermiddagen ska jag iväg och träffa mammagruppen. Verkar bli hela 4 små bebisar som kommer med den här gången. De minsta är tvillingar och väger bara ca 2,5 kg var. Undrar om man vågar hålla? iiiihhh...=)

Och förresten så är det julbord med jobbet på torsdag. Väldigt trevligt avbrott i vardagen och kul att bli ihågkommen trots att man inte jobbar för tillfället! Har nog världens bästa och trevligaste chefer samt arbetskamrater!

Nä nu var det visst dammsugaren som ropade? haha...

Kommentarer
Postat av: I väntan på den vilda bebin

Önskar jag också bara hade en dag till BF. Här är det 83 dagar kvar, en hel eeeeevighet! Hoppas ni får träffa ert lilla pyre snart. :) Jag lånar listan här under, hoppas att det är okej! ;) Kram!

2008-12-16 @ 16:29:16
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Åh nej!

Min stora rädsla, att behöva gå över tiden.

Hoppas den lilla kommer inatt!

2008-12-17 @ 20:26:25
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0