Summering..

Då humöret inte direkt har vart på topp den senaste tiden har bloggen fått ligga nere i några dagar. Men nu är det väl dags att rycka upp sig kanske. Bebis kommer ju faktiskt inte fortare bara för att jag går här hemma och surar..

Julaftonen spenderades här hemma tillsammans med min familj. Mysigt och väldigt lugnt och skönt. Fick precis det jag önskat mig och dessutom som en extra bonus blir vi bjudna på semester till Italien över midsommar av mor och far. Ska bli helt underbart och framförallt spännande då bebis ju kommer vara med!
På kvällen så åkte vi en snabbis förbi Mattias mamma med familj där vi spelade julklappsspelet och myste ett tag.

Juldagen var vi bara hemma och kollade på en massa film och åt godis men på annandagen kom Mattias pappa med fru hit och även hans farmor och farfar. Jättetrevligt då man ju inte ses så ofta..

Helgen har även den vart lugn och skön. Igår så gick vi runt på stan hela dagen och shoppade lite grejer på rean. Mattias fick köpt två par nya jeans och en t-shirt på T12 (typ skejt affär) så han var ju nöjd. Jag hittade inte så mycket mer än några trosor. Men det kan ju vara bra att ha det också..

Idag har vi vart på kalas hos min mormor som fyllde 80. Var riktigt roligt att träffa släkten igen då det sker alldeles för sällan. Kusinen har precis fått barn som man ju fick titta lite på också. Blev inte direkt mindre sugen efter det..=) Grattis till er Martin ifall du läser! Han var supersöt=)

Imorgon ska jag för sista gången till barnmorskan då alla besök efter två veckor sen sker på sjukhuset där de kollar så att allt ser bra ut med ultraljud varannan dag. Så jag antar att jag på tisdag/onsdag/torsdag får åka till Mölndal och kolla läget för på onsdag är jag ju två veckor över tiden. Det är ju så att man nästan önskar att bebis vill vänta några dagar till och bli en -09 istället.. Men vi får väl se..

I övrigt innehåller dagarna mest vila och lek med Romeo som vi försöker skämma bort så gott det går såhär innan liten. Vem vet hur mycket man orkar och hinner sen i början..

Slänger upp några kort också som är tagna med nya kameran som vi fick i julklapp. Den är såå himla mycket bättre än den gamla. Kolla själva och se på de gamla bilderna! Den nya tar klarare och finare kort! Superbra som sagt!

Ha det fint så länge. Lovar att skriva här om det sätter igång så slipper ni undra och oroa er=)

Kramar i massor


Julafton Vår fina lilla julgran! Hemma hos Mattias mamma på julafton! Mattias pappa med fru och hans farmor och farfar. Min ängel.. Vi två på promenix med badbollen under tröjan=) Älskade Mattias.. Vecka 42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0