Städat..

Ja nu luktar lägenheten precis som i reklamerna: ajax allrengöring=)
Har dammat, dammsugit och tom tvättat golven. Får väl se hur länge det håller sig fräscht med vår pälsboll till katt.

Mattias väntas hem om ca en timme, då blir det pannkakor och sedan bara slapp på soffan. Stackarn var ju uppe omänskligt tidigt imorse. Hade knappt somnat när det var dags för honom att gå upp..

Imorgon är det fullt upp men julstök, bm besök och småfix hemma. Mina föräldrar och syskon kommer ju hit för att fira jul då vi inte kände för att åka någon längre sträcka i jul iom bebisens förväntade ankomst. Mamma och pappa bor ju i Fjällbacka med brorsan och syster bor i Oslo. Så det fick bli såhär denna julen.
Sen på juldagen blir det väl att hälsa på Mattias släkt om det inte blivit nån bebbe innan dess.

Har haft rätt ont till och från i magen idag. Antar att det är de där sk förvärkarna som jag knappt haft några innan.. Så dags nu med andra ord..

Förövrigt har jag noll julkänsla. Inte så konstigt om man går utanför dörren och upptäcker att det är strålande sol och ca 10 grader ute. Snarare vårkänslor som kommit över en idag!

Nu måste jag leka lite med sötaste katten här hemma som sitter och tittar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0