Som utlovat, bilder=)

Ja idag ska jag faktiskt inte glömma bort det. Ni ska till och med få se hur tjock jag är, även fast jag helst hade gått och gömt mig i garderoben. Nu kan jag inte ens ha mina gravidkläder för att dom är för små. Har så mkt vätska i kroppen..

Dagen har i övrigt vart helt ok. Var ju och lunchade med en kompis idag. Har inte träffat henne på strax över 4 år eller nåt. Men det var precis som förr. Kul=)

Dock så märker man på kroppen att det är tungt för efter ett tag när vi gått runt lite i några affärer så blev det för tungt och det var dags att åka hem. Man orkar ju ingenting längre!

Mattias kom hem i tid för en gång skull och vi åkte bort till Kållered en sväng. Han var tydligen tvungen att köpa nya inneskor till bandyn. Hittade ett par jättebilliga på Sports Outlet. Fick även med ett par mössor till mig hem, behövligt då de stackars öronen fryser!

Jaja ska sluta babbla nu och gå och kolla på tv.. Ha det bra! Uppdaterar imorgon när jag kommit hem ifrån barnmorskan!


Pictures;

39+0 39+0 39+0 Fräschat till håret med lite guldiga inslag.. Dålig bild dock=) Köpte för att göra avgjutningar av bebbens händer och fötter! Plats för foto också=) Mina nya mössor=) Mitt första år boken! Lilla Nalle Puh.. Lite innehåll.. PLats för mycket kort vilket är bra! Våran katt ser ut som om han går på kokain, vit i näsan och konstiga ögon=) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0