Nothing new..

Nä besöket hos BM gav inte mycket mer än en ny tid om en vecka. 5 dagar efter BF. Undrar om man kommer behöva gå dit? Intressant..
Blodtrycket låg på 140/80 idag och fortfarande ingen äggvita i urinen så hon var lugn och likaså jag..
Är fortfarande trött på att det inte händer nåt.
Angående gårdagen så trodde iaf bm att det var den första av två hinnor som gått sönder och därför kom det lite vatten men inte mycket iom att den hinnan som bebis ligger i fortfarande är intakt.
Fick detta konstaterat iaf så det är ju bra det..
Dock så är det inte lika kul att veta att tappen är helt opåverkad och jag är HELT sluten down under eller vad man ska säga så det lär inte bli bebis än på ett tag ändå..

Så var det med det..

Och inga mer förvärkar har man heller... Kanske lika bra eftersom jag ju vet att de hemska jag hade i veckan gjorde  NOLL nytta.. Bra att slippa då kanske..

Idag blir slappt, knappt sovit inatt igen så jag ska krypa ner i sängen och kolla på kass dagtv..

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0