Mera bilder.. som utlovat=)

Ja kvällen har iaf fortsatt ganska så lugnt och stilla. Har fått i oss lite middag och Romeo verkar rätt lugn då han ligger och sover på ett ställe där han aldrig ligger annars. Skyddat och fint=) Kolla på bilderna så förstår ni!

Magen har enligt mig sjunkit rätt rejält den senaste tiden och jag hoppas att det är för att h*n planerar att komma ut väldigt snart. Samtidigt har det börjat komma ifatt mig att det faktiskt ska komma ut någonting där nere snart och jag är minst sagt nervös och rätt skraj. Det kommer ju göra ONT! Och det gillar jag då inte. Har väldigt låg smärttröskel så det ska bli intressant att se vad man egentligen klarar av..

Bebis är så fruktansvärt aktiv igen efter att ha haft en rätt lugn period i en vecka, kanske också ett tecken på att det är på G? Men antagligen inte..

Vill att vattnet ska gå så att man vet att det är på riktigt=)

Nu ska jag smyga ner mig i soffan brevid Mattias som kollar på fotboll! Ha de så bra alla!

Vecka 37 Vecka 38 Magen i vecka 39 (38+3) Magen i vecka 39 Vecka 39 Vecka 39 Framifrån v.39 Nybadad och arg=) sötkatten!

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow vilken bautamage! :) Undrar om jag får en sån stor denna gången? :) Cevinmagen var ju ganska liten! Nä, här synsinte ett spår, mage är plattis. Trist, men det lär ändra sig! Och du, ungen kommer UT, oavsett om du vill eller inte, lugn bara, kroppen löser det, det enda du behöver göra är att andas! :D Pusss

2008-12-08 @ 10:12:39
URL: http://theoriginalmaria.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Du har en flicka i magen va?

Ser ut så! :D

2008-12-17 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0