Lånad lista..

Jag & min partner:
Kärlek=)

Vad heter ni? Emily och Mattias
Hur träffades ni? Via gemensamma vänner för 3,5 år sedan.
Hur länge har ni varit tillsammans? Firade 3 år i september
Är ni förlovade? Jajemän. Sedan januari förra året.
Bor ni ihop? Japps.
Har ni barn? Väntar en liten som beräknas komma på onsdag=)
Har båda körkort? Nej, jag har inte riktigt tagit tag i den biten ännu. Mattias har en massa behörigheter.
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut, även fast ingen av oss var särskilt nykter då=)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Mattias.
Vem är äldst? Mattias, med hela 3 månader!
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock och han är våg.
Vem fyller först på året? Jag fyller i januari och han i oktober.
Vem är längst? Definitivt Mattias med sina 191 cm!
Vem sjunger bäst? Jag=)
Håller ni i handen på stan? Vem gör inte det? Myspys ju..
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja lite.
Vad har ni gemensamt? Förutom ett helt liv med allt vad det innebär? Haha.. Allt utan sportintresset kanske?
Blev du kär i första ögonkastet? Ja. Fast jag hävdar gärna motsatsen..
Har ni någon speciell låt? Vi har ett par som är lite speciella..
Har ni några "fri kort"? Verkligen inte!
Har ni stora framtidsplaner? Absolut. Hus, familjen, giftermål osv..
Har ni gråtit i varandras armar? MÅNGA gånger.. jag är en riktig lipsill och Mattias likaså..
Har ni varit utomlands tillammans? Såklart. Danmark, Norge, Tyskland, Kroatien, Frankrike, Portugal, England. Vi gillar att resa och har verkligen försökt passa på innan bebisarna börjar komma!
Vilket är ert bästa minne? Hoppas på att få uppleva det bästa inom de närmsta dagarna med förlossningen men annars så är det nog förlovningen.
Vem lagar bäst mat? Definitivt jag. Mattias kan knappt ens göra pasta=)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser hemma i soffande kvällar Mattias kommer hem i tid från jobbet. Vi kramas mycket=)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Hela tiden, varje dag!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Långt och långt. Bodde 10 mil ifrån varandra hela första året nästan.
Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Brukar ni bråka? Ibland. Det gör väl alla. Fast vi gnabbas mest enligt mig..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar Mattias perfekta mun och hans sköna famn=) Och så har han fina ögon.
Vad använder ni för preventivmedel? Just nu ingenting då jag är rejält på tjocken! Haha..
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja Mattias gör det jämt när han har druckit lite för mycket. Nästan alltid så handlar det om fotboll=)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad kul =) Den lånar jag ;)

2008-12-16 @ 10:25:36
URL: http://tyris.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0