Kvällning..

Och fortfarande inte en enda känning. Från och med idag så har jag ställt in mig på att jag kommer gå typ 3 veckor över tiden. Bara känns så..
Idag så har vi fått borrat upp våra ultraljudsbilder i sovrummet och även bebis sänglampa. Lagom tid nu=) Sen vart vi en sväng på Ikea och Coop innan vi slängde i oss en burgare och åkte hem igen. Har lånat en massa filmer av en kompis så vi ska krypa ner i sängen och se en nu och resten har jag att sysselsätta mig med i veckan. Bra att ha någonting att göra iaf!
Mattias ska upp 3 inatt då han ska vara i Helsingborg klockan sju imorgon bitti. Påminn mig om att aldrig klaga när jag behöver gå upp typ vid sju eller så=)

Imorgon ska jag till barnmorskan och kolla så att allt ser bra ut. Ska nog be om ett ultraljud så att man kan vara helt säker på att allt ser bra ut på insidan också.

Hoppas ni mår bra! God natt så hörs vi imorgon=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Sluta nojja nu! Det ordnar sih, bebis trivs väldigt bra bara! Jag lovar dig att UT komer h*n! passa på att SOVA mycket nu, för det kan bli väldigt mycket vaken tid sen! Lycka till, ring mig när nåt händer! Puss!

2008-12-21 @ 19:50:36
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0