Julbordsdags!

Ja så var det snart dags att bege sig iväg hemifrån! Måste erkänna att det är lite nervöst att åka iväg då förlossningen ju kan sätta igång precis när som helst, men det är faktiskt en risk jag är villig att ta!
Kanske är precis det här som behövs för att få bebis att vilja komma ut till oss=)

Hittade de sista julklapparna som vi behövde också så nu är det bekymret borta. Var en riktig pest att fara runt och leta och greja. Man är ju inte lika pigg som förr så när jag var hemma igen vid tretiden så dog jag på soffan..

Mattias ska hämta mig inatt då det ju inte går några bussar efter tolv. Om jag orkar vara vaken så länge vill säga=)

Ha en bra kväll alla så hörs vi imorgon!

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi kan väl kika på det? Kanske ka klämma in en fika på söndag..om du vågar? Kansek föder du barn hemma hos oss! Haha! Puss på dig älsklingen!

2008-12-18 @ 21:52:32
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

bebbe på g kanske? Puss!

2008-12-20 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0