Jösses..

Blev akut trött igår därav kass uppdatering. Mådde verkligen skitdåligt och trodde för ett ögonblick att jag skulle somna ståendes här hemma. Ögonen gick i kors ungefär lagom tills att vi gick ovh lade oss. Då blev jag såklart klarvaken och kunde inte somna. Sen var det som vanligt en vakenperiod mitt i natta där man bara ligger och stirrar i taket. Och inte har jag vett att gå upp heller för hur kul är det när klockan är fyra? Nä blä säger jag bara..

Idag har jag iaf varit lite piggare och dessutom haft Mattias hemma hos mig hela dagen. Vi var en sväng på stan och åt lunch (längesedan sist). Sen var vi en sväng på 421 där jag kollade efter amningsbhar men hittade absolut ingenting. Ska kolla om apoteket har några bra. Fick även med lite saker till bebisen hem=)

Sen så gjorde vi en avgjutning av magen i gips också. Men jäklar vad det var svårt och det blev inte särskilt bra. FÅr se slutresultatet imorgon när det har stelnat ordentligt.

Just nu är Mattias iväg och spelar innebandy match men han borde komma hem om max 30 minuter eller nåt. Hoppas jag=)

Imorgon har vi absolut ingenting planerat. Kanske blir middag hos svärmor, får väl se vad som dyker upp. Själv hoppas jag på att kanske föda barn! haha rent önsketänkande såklart men idag är det faktiskt bara 12 dagar till BF=) weei!

En tjej ur mammagruppen fick sin son idag 12 timmar efter att vattnet gick hemma så det måste ju inte dra ut på tiden bara för att man är förstföderska.. hoppas det blir så för mig också!

Nä nu ska jag faktiskt dra och sätta mig i soffan med ett par knäck och lite julmust! Ha en trevlig helg alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0