Dagen..

Yo.. vad händer? haha

Har haft en skön och rätt slapp dag idag. Gick upp runt elva, lekte med Romeo en stund innan jag gick ner till lunchhaket och åt mat! Var ju hungrig till tusen!

Sen så har jag stått hela dagen känns det som och bakat lussekatter. Blev jättefina och goda trots att det var första gången!

Och igår fick jag ju gjort mina knäck! MMMM.. har nu en stor burk i kylen som man kan äta ur lite då och då! Får ju passa på att göra sånt här nu då familjen antagligen kommer att fira jul här om bebis inte kommit eller om bebis är väldigt liten och skör=) hihi..

I afton ska jag sitta på rumpan i soffan och bara ta det lugnt för imorgon blir det fullt upp med storstädning och sedan adventsfika för 8 pers ur gravidtråden på familjeliv. Ska bli superkul!

Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0