Bm besök och julgodis=)

Ja imorse vart det till att gå upp rätt tidigt för att vara hos barnmorskan vid tio. Allt såg bra ut precis som vanligt. Tom blodtrycket som kan gå upp en del mot slutet låg på sina stadiga 120/70 som det gör typ jämt. Bra det iaf!
Fick även pratat lite om bebisen och dess storlek då jag tycker mig ha så liten mage. Men bm tyckte efter att ha klämt och känt att det verkar vara en helt normal bebis. Varken för stor eller för liten. Och nu har den även sjunkit ner mer i bäckenet och verkar vara fixerad. Bara att hoppas på att det sätter igång snart då.

Efter det åkte jag in till jobbet för att kolla läget lite. Blev bjuden på lunch också=) Sen gick jag förbi Lindex där dom hade ett dagens erbjudande på en jättefin pyjamas som jag köpte. Bara 99 kronor och perfekt att mysa runt i på BB och sen hemma med bebisen.

Jag dör av längtan snart. På onsdag är det 2 veckor till BF. Toklite ju!

Nu blir det till att laga mat, korvgryta att frysa in och sen ska jag även göra knäck! GOTT!

Ha det bra allahopa=)

Kommentarer
Postat av: glitzy

hej. har ribs en hemsida? googlade men hittade inget

2008-12-01 @ 17:29:19
URL: http://glitzybloggen.se
Postat av: Maria

Hej sweety! Vad skönt att allt är bra med bebbeliten! :) Ja, tänk, bara två veckor kvar! Gahahaha, är du inte nervös? Haha, pirrigt värre! Vad mysigt med en go pyamas, jag älskar pyamasar! Passa på att köpa hem en massa färdigmat, för LAGA mat är inget man ens orkar tänka på de första dygnen! ;)



PUSS!!!!!! Älskar dej vettu!

2008-12-01 @ 20:32:49
URL: http://theoriginalmaria.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0