BF+5

Ja snart en vecka över tiden och jag får väl erkänna att det gått rätt smärtfritt ändå. Visst är det aptrist att bara vänta men tiden har ändå flytit på rätt bra.
Och nu kommer ju jul och så också så tiden kommer väl knappast att gå långsammare. Tråkigt bara att bebis inte är med oss på julafton. Hade ju sett framför mig hur vi satt hemma och myste framför öppna spisen med familjerna och hade det lugnt och skönt.
Men det får helt enkelt bli nästa år istället!

Var hos barnmorskan idag ju och det såg väl ut som vanligt. Blodtrycket är fortfarande lite högt så jag ska dit igen imorgon och kolla ytterligare så att det inte går upp mer. Men hon trodde inte att det skulle vara någon fara utan att det är för att det är så nära slutet nu. Bebis verkade ju iaf må super där inne.
Nästa tid satte hon in om en vecka men den hoppas jag verkligen att jag slipper gå på. Är ju 12 dagar över tiden då. Och dessutom mormors födelsedag.

Iaf så ska det bli kul med julhelg och så nu. Träffa släkt och få lite sällskap av  Mattias om dagarna. Det värsta är ju att sitta hemma ensam och bara vänta. Mkt lättare att vara två om tristessen=)

Ni får ha en bra dag iaf vad ni än ska göra! Kramar

Vecka 40, uppifrån=) Magen vecka 41 V.41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0