Barnmorskebesöket..

Ja så var man hemkommen från BM och en sväng på stan..

Allt var jättebra med bebis och mig precis som vanligt. Dock så hade blodtrycket gått upp till 140/90, alltså rätt högt och jag fick lämna urinprov för att kolla så att det inte var äggvita i. Som tur var så var provet negativt.
Barnmorskan trodde snarare iom alla problem jag haft med kroppen det senaste att det är förlossningshormoner i omlopp och att det nog inte dröjer så lång tid till nu. Fatta att jag blev nervös=) Ska iaf tillbaka på måndag igen för att kolla blodtrycket igen.

Så tokigt att det är så nära nu. Kan sätta igång precis vilken sekund som helst! 5 dagar till BF...=)

Efter det åkte jag in till jobbet och fick gratis frukost. Aldrig fel. Satt där och tjötade lite innan jag fick åkt hem igen..

Nu ska jag snart åka till Frölunda Torg och hämta ut ett paket ifrån Ellos. Fyndade ju på deras rea på hemsidan så det ska bli kul att se om fet är nåt som passar. Bla en massa bhar=)

Ikväll blir det thaimat och Idol. Slappt och skönt för imorgon ska vi iväg på middag..

Och Mattias blir ev av med sitt jobb inom en rätt snar framtid. Ser verkligen inte bra ut just nu men det är väl bara att hoppas och hålla alla tummar som går..

Hoppas ni har en bra dag!


v.6 Från detta
39+0 Till detta


Sjukt stor skillnad ju=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0