Underbara bebis...

Ja det går inte med ord att beskriva hur mycket vi älskar dig och längtar efter dig trots att vi aldrig ens har träffat dig. Tiden går fort men ändå inte riktigt så fort som man hade velat.. Vecka 23 (22+0) idag..

Igår var förresten en riktigt härlig dag. Var på frölunda torg där jag fikade för mig själv (eller ja, med en väldigt vild bebis i magen också förstås), shoppade lite smågrejer. Sen hem och fick tvättat det stora tvättberget. Mys med Mattias på kvällen efter hans träning och på kvällen precis vid läggdags inträffade något riktigt STORT..

Bebis sparkade rakt på Mattias hand! Älsklingens första hälsning ifrån bebisen där inne! Lyckliga som små grisar båda två somnade vi riktigt bra=)

Idag har jag jobbat mest hela dagen och sitter nu här fortfarande uppe i varv efter en mycket hektisk arbetsdag. Är ju Göteborgs kulturkalas för tillfället och kvällen till ära har det spelat en massa hårdrocksband på Götaplatsen (ca 100 m från jobbet) vilket medförde mycket folk! Var helt tok med folk på stan idag. En torsdag liksom. Mest små fjortisar tyckte jag men ändå.. Morgondagen lär bli lika jobbig (14-21) så det gäller att försöka bli trött snart så att jag får lite sömn inatt också!

I helgen ska vi kolla på tvättmaskin(!) och sen på lördag kväll ska vi på myskväll hemma hos svärmor med familj. Ska bli kul!

Maria om du läser, vad sägs om fika på söndag??

Och mamma, se fram emot att ev känna sparkar på fredag=)

Natti natti sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0