Tuesday afternoon...

Hemma från jobb igen, vart ett tag.

Tog en sväng förbi  Hemköp för att köpa lite mjölk och frukt. Blev massa frukt så ikväll blir det fruktsallad. Gott!
Är det nåt jag har cravings efter så är det just frukt. Tack och lov så är det ju inte särskilt onyttigt iaf=)

Har gått här i en timme eller så och har tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på om jag ska sortera lite bland babysakerna som vi har köpt och lägga ner i en låda. Just nu ligger de bara ouppackade i en påse i gästrummet (framtida barnrummet). Men jag vet samtidigt inte om jag orkar. Blir ju bara ännu mer sugen på vintern då ju=)

Så, iaf, vår lilla pälsboll Romeo fick agera fotomodell på fårskinnet, och för ovanlighetens skulle fick jag till ett par riktigt bra bilder. Är ingen vidare fotograf så klaga inte över bildkvalitén.. Det verkar iaf ha gjort honom rätt trött för nu ligger han så fint och sover här bakom datorn.. Sötnosen..

Får väl se vad vi hittar på..
Lägger upp lite kort också, blir roligare så...


Ikväll blir det fruktsallad. Min graviditetsdrog=)Kanelbullefika!En mulen tisdag...Romeo fick agera fotomodell när jag var uttråkad=)Vår fiina katt som snart ska bli


Ha en fin eftermiddag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0