Söndag..

Ja så var ytterligare en vecka till ända.. Har gått lika fort som vanligt.

Har haft en riktig slappardag idag. Jag sov ut riktigt ordentligt imorse medans Mattias var uppe vid halv åtta för sitt extra jobb på Pågen. När han kom hem därifrån var han hungrig som en tok så vi tog enjoykupongen och åkte in till Restaurang Da Vinci i Linnéstan och åt typ den bästa pastan någonsin! Såå himla smarrigt!
Skulle tagit en bild för den såg även god ut, men jag hade som vanligt glömt kameran.
Jag tog en pasta som innehöll oxfilé, vitlök, rödvin, tomatsås, parmesan och mazzarellaost. MMM!!

Sen åkte vi till Mio där vi köpte en vas för våra dekorationsblommor och sedan en tur förbi Ica Kvantum i Frölunda där Mattias fick köpt sin jäkla mjölk.. Jag överdriver inte när jag säger att han dricker sjukt mycket!

Sen har vi bara suttit här hemma och slappat oss. Ska snart äta middag bestående av den riktigt fina maten ugnsgratinerade mackor=) haha..

Hoppas ni har haft en lika skön söndag som mig iaf! Kram

Och bebis är fortsatt rörlig till tusen. Skumt. Funderar på om h*n aldrig sover typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0