Sista dagen på jobb..

Ja iaf på det ordinarie jobbet. Sade ju upp mig för ett par  veckor sedan men då jag ska jobba på Avenyn nästa vecka och veckorna efter det så är det semester, så fick jag sluta tidigare.
Kändes lite konstigt när jag gick därifrån. Det känns liksom inte helt avslutat på något sätt.
Men nästa vecka börjar jag på min nya arbetsplats som känns så mycket skönare, härligare och trevligare så förhoppningsvis så går det bra!

Känns rätt sjukt att tänka på att jag kanske bara ska jobba i drygt två månader till innan jag får gå hemma med HP...

Iaf så har dagen flytit på rätt snabbt. Jobbade 6.30-15.30 och åkte sen direkt hem där jag typ dog i soffan. Tills Mattias kom hem. Då städade vi undan lite och lagade middag som var välbehövlig.

Imorgon ska vi iväg och flänga runt hela dagen. Kolla på babygrejer och fika på stan innan det på kvällen vankas middag med Amanda (mattias gamla arbetskamrat) och hennes kille Rickard. Ska bli trevligt med lite sällskap!

Bebis har även haft hicka idag. Känns ju helt knas i magen men det är så himla mysigt! Allt som har med bebisen att göra är himla mysigt=)

*Kramar*

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid Mattias och kolla på film!

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0