Så vart det kvällen igen..

Ja jösses vad fort den här dagen har runnit iväg. Jobbade 11-18 idag. En sån där konstig tid som gör att hela dagen liksom bara försvinner.
Imorse blev jag väckt av grannen som slipade/skarapade väggar eller nåt liknande vid sjutiden. Blev inte lite sur då jag verkligen var så himla trött. Till slut kunde jag somna om  innan alarmet ringde vid halv tio.

Kom hem till middag lagad av älskade M. Korv och makaroner *skratt*. Men man tager vad man får helt enkelt. Snabbdusch och sen fortsatte jag mitt megaröj här hemma.

Har gått igenom alla skåp och garderober och ställen där man liskom bara ställer in saker och hoppas på att det ska försvinna eller nåt. Fick rensat ut hela garderoben och kvar är inte mycket vill jag lova. 2 par byxor och lite toppar och tröjor. Får bli lite höst shopping efter semestern märkte jag iaf=) Fick tom rensat ut bland underkläderna vilket behövdes..

Sen så tog jag en sväng men dammsugarn och lite sådär och helt plötsligt så var klockan halv tio! Helt sinnessjukt...

Imorgon kommer mamma och mormor på besök. Mycket trevligt och efterlängtat. Mormor har dessutom inte sett lägenheten, och vi flyttade in i januari(!). Så det ska nog bli bra. De kommer ju iaf på en bra dag då hela lägenheten är i stort sett kliniskt ren efter 3 dagars städning.

Sen vet jag inte riktigt vad dagen ska bli av men det lär vi väl märka?

Nu ska jag nana kudden och mysa med min väldigt keliga katt!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0