Mer regn..

Ja det vill banne mig inte sluta regna idag.. Det fullkomligt öser ner och blåser halv storm ute.
Trots det har jag hunnit med en snabbtur på stada där det inhandlades ett par jeans och en topp. Båda från Mama avdelningen på HM. Helt ok och jeansen är jättesköna!

Blir dock inget abrnvagns kikande idag. Vi tar det till helgen ist.

Blir en sväng ner till Kungsbacka för att hälsa på familjen Arnsmar-Cardell. Längesedan nu ju!

UPDATE: blir visst barnvagnskoll ändå. Change of plans hela tiden. Fick ta Kungsbacka besöket en annan dag. Trist men så kan det gå. Jag deppar inte ändå=)

Slänger upp lite bilder som ni kan roa er med också=)



Ja usch.. Ja värmen gör då inga underverk för mina fossingar inte.. Utan kläder=) Med kläder=) Första riktiga mammatröjan.. Helt Ok för att vara HM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0