Malta dag 5..

Ja inlagget innan var menat att publiceras i sondags men sa vart tydligen inte fallet. Men nu finns det ju dar iaf..
Har har vi det lite sisadar for tillfallet pga irriterad tarm som de sa fint kallar det. Saklart ar det jag som ar drabbad och detta innebar att vi enbart befinner oss pa hotelltaket vid poolen dar eller i narheten av hotellet da jag maste ha snabb tillgang till toalett. Har fatt b\fiberpulver som jag ska dricka morgon och kvall och det ar val bara att hoppas pa att det ska fungera bra om ett par dagar igen. Kul ar det iaf inte. Jag vill ju ligga under ett parasoll pa en strand och ata fruktsallad! haha..

annars sa ar allt bra med oss. Vadret ar helt kanon. Mellan 12 och 15 kan man inte vara i solen for det ar sa jakla varmt. Men jag ar det inte alls knappt pa hela dagen pga graviditeten anda. Har fatt lite skon farg men vi har annu inte brant oss. Solcremen gar at som bara fasen=)

Vi har dessuotm blivit ett gammal pensionarspar som gar och lagger sig vid nio/tio pa kvallen och gar upp vid hlav nio pa morgonen. Man blir sa trott av varmen sa det ar inte klokt.

Magen vaxer pa som den ska och bebisen blir bara mer och mer aktiv dar inne. Igar hade den ett riktigt race hela dagen dar mattias fick massa sparkar och vi kunde se massor utanpa magen att den levde rovare.

Och idag gar vi dessutom in i vecka 25!

Hoppas ni har det bra dar hemma! Mer update om nagra dagar!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill också åka utomlands.. men har inte råd då vi har en inkomst och allt går till alla babysaker. :)

Men de känns iofs viktigare..



Antar att ni är hemma nu?

Hur går det me babis i magen? :)

2008-09-08 @ 16:30:20
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0