Kvällning..

Ja klockan är inte ens halv nio och jag är redan helt slut! Har varit ännu en lång dag på jobbet med typ igenting att göra så vi har förberett inför imorgon då Way Out West drar igång ordentligt. Ca 24000 biljetter sålda och alla ska de till Slottskogen vilket innebär mycket folk längs med Linnégatan=mycket jobb för oss!
Som tur är jobbar jag bara till tre imorgon och värst lär det vara på kvällarna.

Imorgon är också mitt sista arbetspass på det stället. Nästa vecka börjar jag jobba fullt ut på ett annat ställe. Ska bli så skönt med lite miljöombyte nu efter nästan 2 år på Linné. Ska ju ev bara jobba i ca 3 månader till och jag vill kunna njuta så mycket som möjligt av den tiden och inte ha ångest av att gå till jobbet mer..

Iaf..

Nog tjatat om det. Pannkakorna blev smarriga, riktigt frasiga och tunna. Väldigt sällan som det äts sånt här hemma=)
Har även suttit och gått igenom en massa kort på magen och lägger in lite från hela graviditeten så ska ni allt få se att det har hänt mycket på kort tid. I början hände det ju ingenting ser man ju nu. Men då tyckte jag allt att det växte på bra.. Haha.. Konstigt egentligen men det blir väl så..

Ska i säng senast 21.30 har jag lovat mig själv då det är ännu en tidig morgon tomorrow. Men sen så blir det helg och vi är LEDIGA!

Ha en fin kväll alla!

Och mamma om du läser så vill jag bara säga att jag saknar både dig, pappa, Daniel och Josse väldigt mycket just nu och önskar att ni kunde bo här nere istället!! Älskar er alla!

God natt!

v.6v.8v.12v.15v.17v.18v.22v.22 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig också gumman. Vi e ju dock inte så långt bort. Kommer kanske ner på Tisdag. Sköt om dig. Kram mamma

2008-08-07 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0