Jobbsöndag...

Ja, denna helgen var det så dags att jobba. Vart lite bortskämd det senaste med att slippa helgerna, men nämn den saga som varar för evigt=)  Men pga regn så kunde jag gå hem tidigare igår och idag var det relativt lugnt så dagen gick fort. Skönt!

Har numer även gått igenom halva graviditeten vilket känns otroligt skönt. Som någon nämnde någonstans. Innan vecka 21 så var allt bara en enda lång uppförsbacke som aldrig tog slut. Men nu befinner jag mig på toppen och har bara raka vägen nedåt kvar. Alltså den enklaste och snabbaste vägen.. Man kan börja räkna neråt ist dvs.

Iaf så mår både jag och bebisen superbra vilket konstaterades på ett bm-besök i början av veckan. Hjärtat slog hårt och fint och jag hade jättebra värden. Ska dit nästa gång den 8/9. Blir ett litet uppehåll iom att vi åker till Malta och är borta i två veckor den 23 augusti. Tyckte det var onödigt att komma innan det iaf. Så på nästa besök blir det dags att mäta magen också. Ska bli spännande..

Ikväll ska vi iaf gå på bio för första gången på jättelänge. Någon skräckis som hette Barnhemmet. Har hört att den ska vara rätt bra så vi får hoppas det stämmer. Ska bli skönt att bara komma ut lite iaf.

Imorgon tror jag att jag är ledig och ska isf sova ut länge och sen kanske ta och baka nåt. Ska även gå igenom de babyprylar som vi har köpt och packa ner i lådor. Ska ju tvättas och så men det gör vi längre fram!

Är ju snart bara 19 veckor (förhoppningsvis) kvar!

Slänger upp ett par bilder också för er som är nyfikna!

Vår kärleksbebis=) Bebis i magen..

Skriver kanske mer sedan efter bion!

* Puss och kram *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0