Hemma igen!

Finns det egentligen något skönare än att komma hem, sätta sig i lugn och ro och bara andas efter en riktigt stressig och lång arbetsdag?

Skulle inte tro det va?

Har vart lika mycket idag att göra som igår, trots att det har vart opera typ hela dagen på götaplatsen idag. Dessutom har det vart fortsatt soligt trots prognoser om regn i stora mängder. Konstigt. När man vill att det ska regna skiner solen och när man vill ha sol så regnar det. Kanske finns nån där uppe som gillar att jävlas lika mycket som min kära pojkvän?

Iaf så gick dagen hyfsat fort. Hann sitta ner i hela 10 minuter på hela dagen (13-21) för att slänga i mig lite mat bestående av en macka och ett äpple. Riktigt näringsrikt. Ska snart äta lite kvällsmat då jag känner mig lite smått hungrig igen..

Morgondagen ska förhoppningsvis resultera i ett inköp av en tvättmaskin. Måste verkligen skaffa det nu. Jag hatar att behöva boka tvätttid hela jäkla tiden. Kommer ju dessutom att behövas sen i vinter när bebis kommer på besök=)

har förresten sparkats rejält hela kvällen trots att jag inte vart särskilt stillastående=) Tycker om att vi börjar få mer och mer kontakt med den lille skitungen!

Nu är det då dags för lite mys med Mattias och kanske nåt bra på tv?

Ha det så bra alla! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0